Hvis du har problemer med å behandle en betaling på nettstedet vårt, foreslår vi at du sjekker følgende:
-
Er kortet ditt gyldig for nettkjøp?
-
Hadde du en stabil internettforbindelse under betalingsprosessen?
-
Fylte du inn riktig kortinformasjon?
-
Har du tilstrekkelig saldo?
-
Tillater kortet ditt betalingsprosesser i en annen valuta?
Vi anbefaler å prøve en annen nettleser eller enhet, bruke et annet kort, eller velge blant andre betalingsmetoder.
Du kan også prøve følgende handlinger for å prøve å løse problemet:
-
-
Oppdater nettleseren.
-
Tøm hurtigbufferen og informasjonskapslene.
-
Bruk en annen nettleser.
-
Bruk en annen enhet.
-
Du vil alltid motta en feilmelding hvis betalingen din ikke har blitt godkjent på nettstedet vårt, vennligst les den nøye. Hvis du får en generisk melding om å kontakte banken din, vennligst gjør det.
Dessverre har vi ikke muligheten til å fikse feil knyttet til kredittkort, og dette kan være noe du må rapportere til banken din for hjelp.