Du bruker kanskje ikke riktige påloggingsopplysninger. Da du først abonnerte, skulle du ha mottatt en e-post med påloggingsinformasjonen din. Sjekk nøye for å forsikre deg om at du bruker riktig brukernavn og passord. Du kan gjøre dette ved å gå til e-posten din og søke etter Rentola. Ikke glem å sjekke søppelpost- eller reklamemappen.
Hvis du har e-postadressen du brukte til å opprette profilen din, kan du tilbakestille passordet ditt her. Når du klikker på lenken og fyller inn e-postadressen din, vil du motta instruksjoner om hvordan du tilbakestiller passordet ditt via e-post.
En annen mulighet er at du kanskje har registrert deg på en annen Rentola nettside. Forsikre deg om at du prøver å logge inn på riktig nettside. Se på utvidelsen av e-posten du mottok, den kan være rentola.com, rentola.nl eller et annet merke som rentola.fr. Hvis du fortsatt opplever problemer, klikk her for å kontakte kundeservice.